Vildvuxet

I lördags klppte jag gräset för första gången i år. Det blev högsta läget på klipparen och det var trög kört. Hann inte klippa hela gräsmattan eftersom det var saker ivägen. Kant klippa får jag ta någon annan gång. I år är trädgården inte prio1.



Nu har det kommit lite rosa blommor och mer är på väg. En närbild på lite rosa blommor. 



Här är en Azalea som snart kommer att tappa sina blommor.

 

Löjtnanshjärtat har också börjat att blomma. Jag tycker den ser mindre ut i år om det beror på flytten eller att den inte har kommit i gång ännu.



Lupinerna har just börjat slå ut och jag tycker dom är fina när dom är i det här stadiet.



Det regnar ut och internet fungerar fortfarande så jag avslutar inlägget nu medan jag kan lägga ut det. Ha en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0