Söndag

Jag har inte visat några bilder på hur vi ligger till gällande byggandet av det nya huset. Eftersom jag tänker ha en trädgårdsvecka nästa vecka så avslutar jag den här veckan med bygget. Just nu håller vi på med grunden och det tar tid det är mycket grävande och mätande så att det ska bli rätt. Grannuleringen kom på måndagen.



Det har mätats och kollats höjder så att allt ska bli rätt. 

  

Just nu håller formarna på att sättas på plats. Avloppen är dragna men grannuleringen ska packas lite mera. Idag har jag skottat  hela dagen så man är ganska mör i kroppen.



Det ska bli skönt när plattan är gjuten för då börjar det roliga med att bygga huset. Så här ligger vi till idag gällande huset.

Kommentarer
Postat av: K

Hej! ser att det har hänt saker i helgen. Spännande!

Väntar oxå på att få se trädgårdarna... Ha de gött!

K

2008-06-09 @ 11:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0