Min första utmaning

Jag har blivit utmanad av Husetpåbacken det är min första utmaning. Det är några frågor man ska svara på och skicka dessa frågor vidare. Vi börjar med att svara på frågorna.

Nämn 5 saker som fanns på din "att göra lista" idag? 

1. Klippa gräsmattan.
2. Kantklippa
3. Tvätta
4. Betala räkningar
5. Göra ett inlägg

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För 10 år sedan jobbade jag inom tillverkningsindustrin. Beslutade mig för att börja studera och mjukstartade med att läsa in gymnasiematte. Jag tog kompledigt eller jobbade in tiden som jag behövde ledigt för att kunna gå på lektionerna. Det blev tre terminer med bara matte (A, B och C).

Var har du bott?

Jag har alltid bott här i Skellefteå. Jag började mina första levnadsmånader i Medle efter bara någon månad flyttade familjen till Mobacken. Mitt första egna boende var en tvåa i Sjungandedalen. Sedan har jag bara bott på ett ställe till och det är här där jag bor nu. En liten by utanför stan.    

5 saker du skulle göra om du var biljonär:

1. Betala av studieskulderna.
2. Resa mycket mycket mera.
3. Anlita ett helt gäng med hantverkare så att huset skulle bli fort klart.
4. Jag skulle nog fortsätta att jobba för jag trivs på jobben, men gubben skulle få bli en hemma man.
5. Sen skulle jag handla och köpa alla snygga saker som är för dyra nu. T ex kaminen som hänger ner i bara skorstenen den ovala Ergofocus finns på disinredning under rubriken spisar. Den skulle jag vilja ha...

Nu komer det svåra vem ska jag utmana. 
Det får bli den som vill får ta sig ann frågorna. 



Här är en bild från våran damm där näckrosorna har börjat att blomma. Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: K

Trevligt att du tog dej an den.

ha en bra kväll! Kram!

2008-07-02 @ 20:22:11
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Linda P

Ååå vad vackra näckrosor. Förstår att ni njuter!

2008-07-06 @ 09:02:25
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0