Hemma hos stora syster Yster

Igår var vi till min stora syster och firade tvillingarna H & P som har blivit tonåringar. Jag har tidigare nämt om min stora systers trädgård och passade på att ta lite kort. Men det blev så många bilder jag skulle vilja visa att jag har beslutat att jag ska ha en trädgårdsvecka i min blogg med  början på måndag. Jag har även varit hemma hos min mamma och tagit kort på vad som blommar hemma hos henne, så det kommer att bli bilder från alla våra tre trädgårdar. Men det var inte bara utomhus jag tog bilder utan det blev också några interiörbilder. Så välkommen hem till min syster...



Bocken och ljuslycktorna är min makes design som har han gjort till henne. Vi tar en närmare titt på krukorna på bron



Dom har nyligen gjort om köket och så här blev resultatet.



Vi tittar närmare från olika vinklar



och från andra hållet



Vi har tänkt oss något liknande i färgerna valnöt och vitt.  Köket och gammla hallen bildar ett stort rum så även där blev det omgjort.



Öppningen till höger leder intill vardagsrummet. 

 

där har dom satt upp väggdekorationen grenarna som som jag tycker är jätte läckra



Från vardagsrummet kommer man ut till altanen som dom håller på att bygga om.



Det här var en liten titt inne hos min stora Syster det kommer att komma mer bilder senare från trädgården.


Kommentarer
Postat av: karina

Så supersnyggt hem!

2008-06-08 @ 21:23:00
URL: http://byggoinred.blogg.se/
Postat av: Malin

Din syster bor verkligen superfint! Entrén ser väldigt tilltalande ut och köket har de lyckats väldigt bra med.



/Malin

2008-06-12 @ 15:15:37
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0