Armering

I afton stannade jag kvar efter jobbet för det var grillfest på jobb2. Det var med respektive men jag fick gå själv. Mycket och god mat var det som serverades. I morgon är det sommarfest på jobb1 det också med respektive men jag blir nog själv då också. En fördel med två jobb är att man får hänga med på trevligheter på två ställen. Känner mig lite bättre så jag hoppas förkylningen släpper nu. Jag har inte gjort något hemma på grunden de senaste dagarna eftersom det har regnat och varit kallt jag vill inte förvärra förkylningen. Det vi håller på med nu är armeringen och det sista av markisoleringen längst kanterna.



Målarfärgen till ytterpanelen kom idag så nu blir det till att slå upp ett partytält så att man kan måla fast det regnar. Det är två arbetsdagar kvar till semester så nu hoppas jag att det ska bli bättre väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0