Norra sidan

Så här ligger vi till efter ännu en vecka. Takplåten på husets norra sida är lagt det är en del arbete kvar innan taket är helt klar.


 
Det som fattas är nockplåten, dropplister, hängrännor samt stuprör på det nya huset. Plåten till det befintliga delen har vi inte hunnit skaffa eftersom det inte var beräknat att vi skulle byta den.

Det soliga och varma vädret har gjort att växterna har satt fart. Trolldruvan har fått färg, jag har den röda och vita men inte den svarta, vilket jag kommer att köpa om jag hittar den. 



 

Krollljan har också slagit ut så snart kommer fler liljor att börja blomma i min trädgård.



Idag var det sista semesterdagen imorgon börjar jag om att jobba. Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: K

krollliljor är så vackra.

Sista semesterdagen brukar inte vara nån höjdare,men men , det brukar ju gå bra ändå;)

2008-07-27 @ 22:21:29
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

Jag har en rosa och en svart, påminn mig så får du fröerna i höst. men de blir inte lika vackra som den röda eller vita tycker jag, bären syns mer på dom.

2008-08-07 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0