Liljor

Nu har liljorna börjat att blomma. Liljor är en av mina favoritblommor. Jag har olika färger och de blommar i lite olika tider. Vi börjar med de gula.



för att övergå till de oranga



och slutar med röda.



Dom röda börjar ha blomma över men det kommer en annan sorts röda som just är på väg att börja blomma så dom får jag visa senare.  Vad som händer med vårat husbygge är att det har satts mer panel och det har isolerats lite innomhus.



Nu ska jag ta det lugnt och se från Koja till slott såha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Å

Tjusiga liljor !! De röda har jag inte sett förr . Ha en trevlig helg ! :-))

2008-08-01 @ 15:52:16
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0