Uppåt väggarna

Idag tänkte jag visa er lite mer vad som har hänt i köket. Det är halvväggen som har klätts med samma material som golvet. Så här ser det ut mot matplatsen diskbänken ligger på andra sidan. Helt underbart att kunna stå och se ut genom fönstrerna eller prata med de som sitter vid bordet när man diskar eller håller på att stöka med annat i köket. Så här blev det.



Det är maken som har satt upp golvet och jag som har skruvat ihop barstolarna. Det blev lite högt upp men man får sitta och hänga lite det är ju inte meningen att man ska sitta och äta där, utan mer att prata och titta på medan maten lagas.

Själv har jag drabbats av en förkylning näsan bara rinner och jag känner mig trött. Jag hoppas det ska försvinna lika fort som det har dykt upp för någon förkylning står inte på min önskelista. Det är bara några få dagar kvar innan julledigheten inträder och jag har en del kvar att göra på jobben innan ledigheten. Så peppar peppar klarar jag mig från att bli värre så ska det nog gå bra, jag har tagit förkylningssprutan i höstas så jag hoppas den ska börja verka nu och göra mig frisk igen. Nu väntar sängen och en god natts sömn som ger nya krafter till imorgon. Måste försöka baka lite inför födelsedagen. Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snyggt !!

2008-12-17 @ 15:47:45
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Skitsnyggt!

Jaså är det stundande födelsedag??

Grattis i förskott !

2008-12-17 @ 16:38:23
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Nilla

Trist att du blivit förkyld. Hoppas vi kan ses snart ändå. Krya på dig syrran. kramiz/ lilla systeryster. Ps. mysigt med bardisken.

2008-12-17 @ 19:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0