Julstjärnor

I dag missade jag erbjudandet om billiga julstjärnor på en blomsteraffär i stan bara för att jag inte hinner läsa tidningen på morgonen. Jag som skulle behöva en hel del av dom så det var lite synd, jag får passa på att köpa hyacinter i morgon istället. I går hittade jag igen pappers stjärnorna så i dag gick jag för att köpa en till så att vi har en stjärna i alla tre stora fönster i vardagsrummet men de var slut. De kanske skulle få hem ett fåtal i morgon men man fick inte lägga undan så risken är nog att det blir bara två stjärnor i år.   



Har satt ihop den första garderobsstommen och det var inte lätt när man inte har hjälp av gubben så resterande garderober får vänta till helgen på montering. Just nu snöar det och julmusik ljuder i huset har veckohandlat och städat. Det är min lediga eftermiddag i dag så jag tror jag ska krypa upp i soffan och läsa en tidning och dricka lite varm alkoholfri glögg och bara mysa. Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: karina

Ha en mysig stund! Jättefin stjärna! Det är alltid typiskt att det är slut just de man vill ha, så är det ofta för mig. Man är väl för sent ute helt enkelt när det gäller julsaker.

2008-12-04 @ 20:31:12
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack för erbjudandet, men vi har för ont om plats ..:-((



Ha en trevlig andra adventshelg !! :-))

2008-12-05 @ 15:07:32
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Du/ni är så välkomna över på en provsittning och en kaffetår!

Snygga stjärnor även från vägen;)

Ha de gott!

kram!

2008-12-06 @ 20:12:09
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0