Fogning pågår

Nu är den stora julhelgen över. Som för våran del har varit tre dagar med mat och och umgänge med släkten. Vi firade julaftonen hemma hos makens systersfamilj tillsammans med hans mamma. För att på juldagen åka hem till min mamma för att träffa min sida av släkten. Det blev mycket mat och spelande (sällskapsspel) vilket jag tycker är roligt.
Annandagen blev det middag hemma hos oss med våra bådas pappor med respektive. Så det blev en till sen kväll med mycket mat och trevligheter. 
Idag har vi dragit igång igen med att fixa till det här hemma. Maken har mest varit utomhus och i garaget medan jag har fogat i köket. Så här börjar det att se ut nu i köket.



Men jag blev inte klar med fogningen eftersom det tog slut så det är en liten bit kvar att foga. Jag får vänta med det tills jag har varit och handlat mer.



Ikväll blir det grillat till middag, gubben tyckte det var så skönt väder ute att han tog fram utegrillen vilket jag inte tackar nej till. Så det blir ännu en dag i matfrossande mums för magen. Ha en bra lördagskväll. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte väl att jag kände en god arom i västlig riktning när jag parkerat bilen i afton;)

Vi grillade igår, inte fel..mums..

Ha de gott!

2008-12-27 @ 18:32:06
Postat av: Åsa

Snyggt kakel !!

Inte dumt med grillat till middag !

( Hos oss blev det blöta...)

2008-12-27 @ 22:09:31
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Annah

Så fint det blir!

Vilken underbar middag ni verkar ha haft!

Kram Annah

2008-12-27 @ 22:44:36
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0