Takregling

Idag när jag kom hem hade det jobbats med innertaken under dagen här hemma. Maken hade fått hjälp av både svärfar och kompisen F. Så nu är det klart för att sätta gipsskivor på både väggar och tak i vårat sovrum och i vardagsrummet.



Det är också klart att isolera på taket så det blir nog bl a helgen jobb. Jag hoppas att jag även ska hinna börja spakla och slipa väggar och tak. Har tagit ledigt på fredag och jag slutar tidigt i morgon så det kan hinnas lite grann. Ha det så bra i kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Oj vad ni hinner, men jag förstår att det suger en del energi också! Kom ihåg att pausa med en kopp kaffe och IKEA katalogen!

Kram Annah

2008-08-20 @ 21:24:08
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

hej vad det går. Nu ser man ju så fint det blir med utgång nära dammen och fin utsikt.

2008-08-21 @ 20:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0