Stengolvet

I afton kom en stor långtradare med vårat stengolv. Lite problem med att lasta av trots att vi har en traktor. Det berodde på att pallarna inte var efter Svenska mått utan Kinesiska så varken stockemölla eller gafflar på traktorn kom in under. Men det gick efter lite möda och stort besvär.  Så här ser stengolvet ut som vi har valt.



Det är svart med lite blänk i. Vi kommer att ha det i hallen, tvättstugan, toaletterna och uterummet. Jag vill att det ska läggas med så tätt som det går och enligt försäljaren så skulle det räcka med en nålstjocklek mellan plattorna. Fogen kommer också att bli mörk. Till lunchen var jag och tittade på handtag till ytterdörrarna, jag har lånat hem 2 st handtag.  Dom stämde inte riktigt i formen med fönsterhandtagen så det blir till att kolla lite till. Jag tror det fanns en annan som kan passa bättre. Har jag chansen till att välja så vill jag att handtagen ska stämma överens med varandra. Har bara sneglat åt handtagen på innerdörrarna ännu. Innerdörrana beställde jag igår förutom till vårat badrum där jag väntar på prisuppgifter från glasmästaren på en lite annorlunda dörr. Annars har det regnat nästan hela dagen. Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Anna H

Plattorna ser verkligen jättefina ut! Jag tror att det blir kanon! Spännande med innerdörrshandtagen för jag är i samma letande själv.

Ha en bra torsdag!

2008-08-14 @ 07:58:57
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Å

Det blir nog läckert med ett svart golv !

Ha en bra dag !

2008-08-14 @ 09:33:40
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Det där blir superläckert!

Storasyster har berättat om lastbbilen som kom med det "svarta golvet", En jättelastbil!!!

ha det gott!

2008-08-14 @ 21:10:09
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0