Söndag kväll

Så här ligger vi till efter denna helg. Vi har satt en hel del spånskivor så nu börjar man se mer och mer hur rummen kommer att  bli. Här är sonens rum, öppningen rakt fram går ut till hallen och öppningen till höger är klädkammaren.



Nästa bild är taget från vårat sovrum och visar vårat dressing room.



Vardagsrummet är nästan helt klart fattas lite ovanför fönstrerna.



Något som har underlättat all håltagning för kontakter och belysningen är magneten Hole in one.



Man sätter en magnet inne i eldosan och så sätter man dit skivan sen tar man den andra magneten och drar/släpper så centrerar den sig över den andra unndre magneten. Då är det bara att borra upp hålet med dosborren inget mätande behövs och det spar tid.
 
I morgon börjar skolan och dottter flyttar till Luleå för att börja på Universitetet. Hon kommer att ta med sig sin dator den som jag använder för att blogga med. Så det kommer nog att vara lite tyst ifrån mig tills jag har varit och köpt mig en egen Laptop. Jag vägrar ta fram den stora datorn och sonens dator är så full av bilder så minnet börjar vara fullt. Så har det bra nu så återkommer jag om någon dag.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se hur fort det går framåt, hemskt att man inte hunnit förbi något än. Har varit i boden på fotbollscup i helgen. P spelade med 92:orna, blev trea. Förhoppningsvis ska jag komma mig till ske-å nästa vecka men då blir jag själv som kommer och då tänker jag komma förbi och titta, har även tänkt försöka hinna med rydlinge och ev marta var aldrig dit i fjol och har ej hunnit i år heller. var till fagernäs i boden och köpte mig två nya rudbeckier, en med en jätte härlig terrakottafärg(svår att placera)och en cerice som har en rosa kalufs längst upp och sedan rosa blad som går neråt.

2008-08-18 @ 00:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0