Föräldrardelen

Tänkte att jag skulle börja visa lite av hur huset som vi kommer att bygga ska se ut. Börjar med min och makens egna del av huset. Jag har ganska klart för mig hur jag vill att resultatet ska bli men det kan ju förändras med tiden.
Det kommer nog att bli skjutdörrar in till dressingroomet och den lilla hallen istället för vanliga dörrar. Dörren in till badrummet funderar jag om man inte ska ha en etsad glasdörr med ordet badrum i klarglas, jag ska ha ordet  dusch på glasdörren till duschen.  Valet av golv är klart ett mörkbrunt laminatgolv i alla rum utom i badrummen tvättstugan och hallen som blir ett svart slipad stengolv som heter Björkdal. Det golvet kan man också lägga utomhus så det lutar åt att även uterumet kommer att få det golvet.
image17



Kommentarer
Postat av: karina

åh vad härlig planlösning..avis,avis:)

2008-04-19 @ 20:39:28
URL: http://byggoinred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0