Trädgårdsmässan

Vi har varit på trädgårdsmässan i Stockholm. Vi tog flyget ner på onsdagen och åkte hem på söndagen. Torsdagen var vi och tittade på alla vackra blommor på mässan. Några lökar har fått följa med hem. Har insett att jag har för få krukor så jag måste nog köpa några nya. Det är kallor som ska vinterförvaras så därför blir det att sätta dom i krukor. Här ät lite bilder från mässan.
















I år hade jag tagit med mig bilder från våran trädgård. För att det går att boka en gratis rådgivning hos en trädgårdsmästare. Förra året var det svårt att beskriva så i år tänkte jag att det går bättre att visa vad det är man behöver lite råd om. Så nu har jag lite olika tips på blommor som jag kan använda mig av när vi ska göra en ny rabatt i sommar. Men det känns lite långt bort nu med all snö som har kommit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att se lite bilder från mässan.

2012-04-16 @ 22:21:39
Postat av: Mia

Vilka härliga bilder från mässan :)

Jag önskar jag hade möjligheten att fara dit i år men mycket kom emellan.. Kanske nått annan år? :D

2012-04-22 @ 08:25:15
URL: http://husnr4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0