Tema handfat

Jag fotade lite olika handfat när jag var i Malaysia. Jag börjar visa från vårat rum där det var två st en utanför badrummet och en bredvid toan.

 



Nästa är bild är taget på en restaurang där det är ett gammalt skrivbord som använd som underrede.



Nästa är ett betongskiva som underrede. Väggarna är också gjorda i en färgad betong.



Nästa bild syns inte så bra det var ett handfat i olika nivåer där vattnet rinner i en ränna ner till det undre handfatet.



jag avslutar med den bästa.



Det var en kvinna som rullade igång hjulen så vattnet kom på herrarnas var det en man som stod och pumpade med en lång pump.

Jag provade på en ny form av fotvård. Mina fötter syns inte för alla fiskarna. Det kittlades bra mycket att fötterna åkte upp och ner några gånger.



Det var allt från mig ha en bra söndag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt trendiga handfat

2011-10-30 @ 18:35:04
Postat av: Annelie

Vilka roliga och snygga handfat!

2011-11-12 @ 12:57:26
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0