Kryddställ

Det här kryddstället som de hade på mässan föll jag för.



Jag tror det skulle bli så bra att ha ett sådant stående i uterummet bredvid uteköket. Men istället för zinklådor så skulle jag ha några rostfria lådor. Så nu gäller det att hålla ögonen öppna om man ska hitta några.

Här är en annan fin blommlåda som jag gillade.



De svarta fyrkantiga krukorna skulle också bli bra att ha i uterummet.

Sedan var det de långa vita blommpinnarna som står lutade mot planteringsbordet som också gärna hade fått följa med mig hem.



Det är synd att man bor så långt bort för allt som man köper ska rymmas i resväskan. Jag hoppas kunna övertala maken att följa med nästa år för då kanske det blir att ta bilen och då kan man köpa en sådan pinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0