Ladan

Har varit ledig i några dagar men inte alls hunnit med att göra det som jag hade planerat. Min tanke var att jag skulle tillbringa dagarna ute i trädgården men denna blåst har gjort det omöjligt. På fredagen drog jag på mig en fodrad mössa för att kunna vara ute utan att få huvudvärk. Men igår var det omöjligt så det blev att börja med ett annat projekt istället. Det vi håller på med är att fixa till i ladan. Just nu har vi tömt ladan och håller på med att lägga in en heltäckandematta. Sedan ska vi försöka få lite ordning i ladan ifall det kommer gäster som ska sova över.

En annan som kommer att tillbringa mycket tid här hemma är dottern som ska börja sin praktiktid här i stan. Så hon kommer att bo hemma ända fram till december. Jag tycker det ska bli roligt att ha hon hemma igen så hon är så välkommen.

Annat som har hänt denna vecka är att maken har fyllt år så vi har haft besök då och då. Just nu sitter jag och väntar på att tiden för en auktion ska gå ut för att se om jag vinner budgivningen. Det är två saker jag budar på och den andra går ut ikväll. Det ena är en lampa jag vet att jag inte skulle köpa någon fler men den här är lite annorlunda. Jag får uppdatera om jag vinner.



Ljuslycktor som jag fick av min storasyster till påsk.

Uppdatering jag fick buden på auktionen vad det är kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får väl börja sälja en del som du blev erbjuden. Blir spännande att se vad det nu blir./Mimmi

2011-06-05 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0