Semestertider

Jag njuter av solen och den lediga tiden som man kan ägna åt familjen och trädgården. Har varit både här och där under den senaste tiden. Vi drog ner till Stockholm på torsdagen och vi var varken utrustade med GPS eller karta så med alla ombyggnader av vägnätet under natten så drog vi förbi både Stureplan och alla andra innerkrogar innan vi var på rätt väg. Det var inte bara en gång vi körde förbi Stureplan och med tre timmarars felkörning var inte min make så glad. Väl på plats har ví njutit av gott sällskap och god mat. Vi har bott hos min moster och morbror där också min lilla syster med familj hade kommit dit. Vi har inntaget middagen ute i trädgården längst ett långt bord och både fått god mat och dryck. Varit på Vaxholm och sett olika båtar och kändisar samt besökt butiker. En stor bakluckeloppis på Siggesta gård var det sista vi gjorde innan vi drog vidare till norrland. Ett stopp på vägen var Ikea i Sundsvall för att fylla på lagret med blockljus och servetter. Här kommer lite bilder av min moster och morbrors trädård.



Bild Vita rosor



Bild rosa rosor



Bild rävsvansar dessa var minst 50 cm långa



Bild Dalia rabatten



Bild trappan



Bild Vita stockrosor

Jag lämnar er dessa dessa bilder av mosters trädgård och återkommer med mer bilder vid ett annat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0