Rosatulpaner

På väg hem från jobbet så stannade jag och köpte en rosa krispig tulpanbukett som påminner om våren. Det blev ingen bukett i helgen för både på torsdag och fredag hade jag annat på gång.



Torsdagskvällen tillbringades fikande med några av mina gamla jobbarkompisar. Så det blev sent innan man var hemma men det gör ju ingenting när man har trevligt. En hälsning till Maria jag har kollat upp vad lillasyrrans snygga tapet heter och det är en Eco tapet och kollektionen heter White. Det är den som ser ut som maskrosbollar jag menar.

På fredag bar det av på Mollys där det var Club 40+. Det var jag och två till som träffades och gick ut. Mycket trevligt och jag hoppas att det snart blir mera träffar.

På lördagen var jag ute med maken och övade att skotta snö med traktorn. Det är något som jag har tänkt länge men nu blev det äntligen av. Med lite mer övning så kommer jag nog att fixa det ifall inte maken kan skotta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0