Jippi

På torsdagen fick jag klubbslaget på den varan jag budade på. Det var spännande och direkt efter bjöd jag på en segerdans här hemma. Nu väntar jag bara på att få hem det. Jag kan visa en liten glimt av det jag har köpt.



Kanske någon som känner igen det.

Annars så krånglar min vanliga dator någon form av virus så jag anväder dotterns gamla dator. Jag ska ta med mig den på måndag till dom som kan fixa till datorn.

Igår kväll fick jag se en räv utanför köksfönstret. Så först blev det att kolla att våran katt var inne sedan skulle jag ta fram kameran men då hade den sprungit iväg. Den så fin ut i pälsen så det är ingen skabbräv men ändå oroväckande att den kommer så nära huset. Ha en fortsatt bra söndag. Nästa helg kanske vi äter på den nya servisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0