Paris

Vi har bokat en resa till Paris eller rättare sagt vi ska åka till Disneyland i Paris. Sas har billiga resor nu så vi har suttit och tittat på olika resmål och tillslut bestämnde vi oss för Paris. Det blir något att se framemot nu när vintern närmar sig. Har letat mitt pass under veckan och när jag hittade det så gick det ut i mars. Så nu blir det att fixa nya pass.

Igår var vi till lillasyster där det bjöds på surströmming. Det var min sida av släkten som var där. Själv äter jag inte surströmming utan håller mig till köttbullar. Nu har även en del av syskonbarnen börjat att äta surströmming så snart är det bara jag som envisas vägra äta denna norrlänska maträtt. Men man ska inte ge upp för jag var ca 25 år när jag började äta kött. Så vem vet i framtiden kanske även jag sitter och mumsar på en surströmmingsklämma. Ha en fortsatt bra helg.





Årets plantering i betongkrukorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0