Pläd rea

Det var som om Jysk hade hört min önskan om att ha några plädar i uterummet att lägga runt ben eller axlar när det blir kallt. För på måndagen så reade dom dessa plädar endast för 25:- styck. Så det blev en för varje stol.



Dom fanns även i andra färger men just nu är jag inne på denna färg i uterummet.

Jag har även köpt en ny handväska på loppis affär. Det blev 40:- för denna tantväska. 

 

Stämmer inte så bra till mina senast köpta skor.



Helt olika stilar men man behöver ju inte använda båda två samtidigt. Nu hoppas jag att det snart ska kunna börja ha vår- och sommarskor så man får lägga undan vinterskorna.

Ha en fortsatt bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så snygga plädar..

Blev jättefint..

2011-04-06 @ 07:58:18
URL: http://sallynova.blogspot.com
Postat av: Annelie

Fina plädar och finfint pris ! Rummet ser så mysigt ut...

2011-04-06 @ 11:54:14
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0