Gamla huset

Är just klar med sista fogningen av badrumsgolvet. Jag fogar med en svart fogmassa så det blir att använda handskar så man inte ska bli allt för svart. Vi har beställt badrumsskåpen de beräknas att komma nästa vecka. Så nu har vi nog allt som behövs för att göra badrummet klart. Det blir inga badrumsbilder idag. Istället så visar jag hur vårat gamla hus ser ut. Dessa bilder är tagna av min mamma i sommar när dom åkte förbi huset.

                       

De har satt in våra fönster och fodrat på samma sätt som vi hade. Jag tycker det är fint när timmerstommen syns.
Dubbeldörren är ny och den passar jättebra på huset. När vi renoverade husett -88 så satt det en dubbeldörr på huset. Men den bytte vi ut eftersom den inte var isolerad. Då fanns det inte nya dubbeldörrar att köpa. Så det blev en vanlig ytterdörr. Vi kommer att titta förbi fler gånger för att se hur det går med vårat gamla hus.

Nu är det dax för att bada bastu så jag får bara önska er en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0