Paket med posten

Igår kom postbilen med min lampa. Så idag blev det att försöka hitta en snygg glödlampa till den. Det var inte lätt för dom glödlampor som har reflektorer är silverfärgade och min lampa är guldfärgad. Så tillslut blev det en glödlampa med små dioder som har ett gultsken. Så nu sitter lampan på plats i dotterns rum. Så här blev det.



Lampan framifrån



från sidan



och på håll.

Annars har jag varit på jakt efter en krans att sätta på spiskåpan och igår hittade jag äntligen den. Det blev en krans gjord av blåbärsris som inte barrar inomhus. 

 

Nästa år hoppas jag att jag hinner ut och plocka mossa och ris till att göra juldekorationer innan snön kommer. Jag får nog vara ute redan i början av oktober så tidigt som snön har kommit de två sista åren.  

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad gulliga ni är !! Hälsa och tacka alla dina kollegor !

Kram och god fortsättning.

2010-12-26 @ 14:58:39
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0