Gott slut

Idag är det sista dagen på detta år och det ska vi fira med god mat och raketer tillsammans med vänner. Igår var jag ledig och passade på att ta bort julsakerna så nu är hallen full av kartonger. Ni kanske tycker det är tidigt men jag tycker det är roligare att starta tidigt och klädde julgranen redan till den första advent.



Nötknäpparen får vara framme ett tag till eftersom nästan alla nötter är kvar.



Igår var det inte så kallt ute så vi passade på att ställa in kupevärmaren i växthuset för att få snön på taket att halka ner. Det är lite lättare att göra på det viset änn att skotta av det med spade. Så nu är växthustaket fritt från snö.



Sedan vill jag önska alla ett Gott Nytt År.




Kommentarer
Postat av: Ann-Therese Tjärnlund

Önskar Gott nytt år till dig och så överlämnar jag en bloggaward till dig. :)

2011-01-07 @ 11:07:34
URL: http://falkan40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0