Utan anmärkning

Igår var jag på bilprovningen med bilen som maken använder. Det är oftas jag som åker dit med bilarna för att maken brukar få så ont i magen för han vet att det kan kosta kulor efter ett sådant besök. Förra året hade vi glömt att smörja den löstagbara kulan så det blev ombesiktning för att den inte gick att lossa (fast rostad). Men i år så smörjde vi upp den så nu gick bilen igenom utan minsta lilla anmärkning.
Idag har jag varit och köpt lite nya blommor till helgen. En del av blommorna från förra veckan var fortfarande fina så jag bara kompletterade med lite nytt. Så här såg det ut från början innan jag satte igång.

Jag bestämde att det skulle bli en blommgrupp så att jag plockade även fram lite sparade dekorationssaker. Resultatet blev så här. Jag ska passa på att varna för nu kommer flera bilder tagna från olika håll.









Vi ska ha kalas här i helgen så gruppen får stå som bordsdekoration på bordet. Det är dottern som fyller 20 år som ska firas. Så det blir att fixa både smörgåstårta och gräddtårta i helgen. Nu får vi hoppas att morgondagen bjuder på vackert väder. Jag har tänkt gå ut och plocka lite mossa för juldekorationerna. Älgjakten sätter igång på måndag och då vill man inte vara ute i skogen och störa jägarna. Det var allt från mig, ha det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt! 20 år ,det är ju inte sant!! Grattis till henne! ha en bra helg! och behöver du mer äpplen så är du välkommen över till oss.

2009-09-04 @ 21:33:57
Postat av: Linn

Snyggt!

Själv har jag just gjort 6 matpajer som ska vara till en överrasknings 30års fest som jag och min sambo annordnar.

Lycka till med kalaset!

Haade!

2009-09-05 @ 14:56:29
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: YEENN

Fin bukett, ringde S och grattade i går. Vi har varit i stugan och snickrat i dag.

2009-09-06 @ 19:14:14
Postat av: karina

superfin, synd att dom inte står förevigt!!

2009-09-06 @ 22:08:17
URL: http://karrekarras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0