Uterums drömmar

Igår såg jag Bygglov och genast börjar man drömma om det kommande uterummet och verandan efter gårdagens avsnitt. Bygglovs altanen med alla möbler och utekök blev jätte snyggt. Vi drömmer om att ha ett utomhus kök i vårat kommande uterummet. Det som vi har tittat på ser ut så här.


Bild från sommarshopen

Det är tre moduler en med gasolgrill med kåpa den andra med gasplattor och den tredje med ho och kran som man kan koppla direkt på vattenslangen. Men ännu är vi inte där ännu så det är bara att fortsätta drömma ett tag till. Ska berätta lite mer någon annan dag om hur vi har planerat uterummet. Jag har en ganska tydlig vision i huvudet som jag ska försöka få ner på papper.  Det var allt från mig ikväll.

Kommentarer
Postat av: stora syster yster

Visst var det läckert. Det är ju sådana där soffer som jag skulle vilja ha på vår inglasning. B i stockholm i dag, fick tips på en seckond hand affär på östermalm av en på jobbet, så hon var dit och hittade en aftonklänning till balen det blev inte en långklänning men hon hadde pratat om att hon ev ville ha en kort klänning. Så jag ser med spänning fram att få se den när jag kommer från jobbet. Jobbar i natt.

2009-03-11 @ 22:20:53
Postat av: Annah

Ja, visst drömmer man om ett kök ute, men jag tror att jag får fortsätta drömma och hoppas att du slipper drömma dej bort utan står där med ett i sommar.

Kram Annah

2009-03-12 @ 06:30:50
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Malin

Visst vore det fantastiskt att få ha en sådan pjäs i ett uterum. Jag tror faktiskt att maken skulle slåss för att få laga mat då. Trevlig tanke :)

2009-03-18 @ 13:45:16
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0