Mera till uterummet

Jag fortsätter på gårdagens inlägg med nya önskningar till uterummet. Mina tankar cirkulerar just nu mycket kring det blivande uterummet och idag har det kommit till fläktar. Eftersom vi har tänkt att ha ett utekök med gasolgrill så kommer det att behövas en fläkt ovanför så man inte blir inrökt när man ska sitta där ute och grilla. Så just nu tittar jag på olika fläkt alternativ och den jag har fastnat för är denna fläkt från Whirlpool AKR 989 IX.
























Bild från Whirlpool


Varför jag har fastnat för denna fläkt är för att den är så bred hela 1170 mm också tycker jag att den är snygg och passar till den tänkta uteköket.
Just nu är det något konstigt med bloggen när jag skriver ser inte ut som det brukar så det blir ett kort inlägg. Jag kan avsluta med att berätta att jag har varit till tandläkaren idag.
Det är inte roligt det både gör ont och så kostar det mycket. Jag skulle gärna lägga pengarna på inredning istället. Men det är ju nödvändigt att ha bra tänder.
Jag är en som inte bedövar när de borrar och lagar små hål hur brukar ni andra göra? Tar ni bedövning eller härdar ni ut den stund de borrar?

Kommentarer
Postat av: karina

Fin fläkt! Inte kul med tanläkarräkningar. Jag tar MYCKE bedövning. Klarar inte av lilla minsta ilning..

2009-03-12 @ 21:28:01
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: Cornelia

ALLTID bedövning! O ändå gör det ont :-(

2009-03-12 @ 22:58:36
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Annah

Fin fläkt! Gillar verkligen att den är så bred. Vad jag också gillar är bedövning. Fast det beror på hur stort hålet är. Små-ingen bedövning, stora-alltid bedövning. Så brukar jag göra.

Ha en trevlig fredag!

Kram

2009-03-13 @ 12:59:07
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gjorde ett försök att laga hål utan bedövning för något år sedan men efteråt rekommenderade tandläkaren att vi skulle köra på bedövning i fortsättningen. Jag var ingen optimal patient gissar jag!

2009-03-18 @ 13:43:50
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0