Nu börjar blå veckorna

Idag var det min första arbetsdag efter många sköna lediga dagar. Som vanligt efter ledighet så får jag lite svårt att sova på kvällen. Det kan nog bero på att jag har vänt dygnet, med sena kvällar och sovmorgon. Så det var lite trögt att få sig upp i morse men när man väl är på jobbet så går tiden jättefort. Har även hunnit med ett besök hos frisören idag. Nu skulle jag bara behövt lite färg i håret också så är man redo för de kommande blå veckorna. Maken är sjukskriven och vilar så jag har varit ute i garaget och tagit in en byrå som ska målas. Vi får se om den blir klar under veckan. 



Idag har jag haft vårkänning det har tinat ute och varit varmt men tyvärr inte så mycket sol. Men det känns skönt att vi går mot ljusare tider. Ni har väl sett den otroligt stora vackra månen de senaste dagarna.
Det var allt från mig ha nu en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha en bra blåvecka du med ! :-))

2009-01-13 @ 10:28:34
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Nilla

Kan det vara den stora månen som göra att du inte kan sova? ;) du vet ju att det ligger i släkten...

Kramis / lilla systeryster

2009-01-13 @ 13:26:48
Postat av: K

Ja blåveckor ja...fy......

Jag har inte börjat än, men på måndag blir det Kåge, here I come!

Ha de gott, och krya på sig till maken!

2009-01-13 @ 21:20:02
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru

va fin bild!

2009-01-13 @ 21:24:21
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0