Mina små..

När jag skulle börja sticka kuddfodralen var jag på jakt efter mina sticknålar. Jag vet att jag har dom i en gamal röd hattask tillsammans med restgarner. Men frågan var var fans hattasken. Jag letade i pannrum och garage men hittade inte hattasken så maken var snäll och gick upp på garagevindan och letade. Naturligtvis var det där den var lagrad och det första som ögonen såg när jag öppnade asken var ett fotografi på barnen när dom var små som låg övers i asken. Nu har jag börjat att fundera om jag ska överföra bilden till en duk och ha som tavla. Jag vet att jag på en blogg har sett ett tips om att gå in på en japansk/kinesisk sida där man kan omvandla bilden till mer svart/vit och gamaldax foto men jag kommer inte ihåg var jag såg tipset. Det är en inredningsblogg där det finns bilder på stövlar med snörning så om någon kan komma med tips om bloggen så är jag tacksam. Så här såg mina barn ut när de var ca 4 - 5 år.



Det är bara 1 år och 4 månader mellan barnen så det är därför de ser lika stora ut.

Annars har vi varit och uppvaktat min faster som fyller år idag och i morgon fyller min minsta systerdotter år. Men kalaset för henne blir på söndag så imorgon hoppas vi på mildare temeratur ute för vi har tänkt grilla.


Kommentarer
Postat av: K

Vet tyvärr inte var du sett den. Åhh så söta de är!

Minns ju när de (nästan) var så små.

Ha en trevlig kväll!

2009-02-21 @ 20:58:18
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Malin

Hmm... Undrar om inte jag har sett något liknande (eller kanske den) någonstans. Ska kolla upp det så återkommer jag!

2009-02-23 @ 23:04:34
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0