Alla hjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag och det firade vi med att duka fint och äta en god middag tillsammans. Tog lite kort men det blev inga att att visa för minneskortet var i den andra kameran.  Så istället visar jag en bild av min lilla hjärteduk som jag har fått av mina systrar.



Det har varit en solig helg så jag har passat på att sitta ute både på lördag och söndag och njutit av solen i någon timma.
Vi har även hunnit lite innomhus, maken håller på med lister medan jag målar där de är uppsatta. Jag har även provat på något nytt som jag aldrig har gjort förut. Resultatet vet jag först på tisdag så jag håller tummarna på att det ska gå bra. Vad det är återkommer jag med senare. Ha ett bra slut på denna vecka.

Kommentarer
Postat av: stora syster yster

avundsjuk på dig som varit ute i solen, har jobbat + varit på fest och kalas lördag söndag så det fanns ingen tid för solen.

2009-02-15 @ 21:19:20
Postat av: Malin

Delizie är färska pastastubbar fyllda med ricottaost, italiensk kokt skinka, zucchini och ementalerost. Detta toppas sedan med en sås gjord på vitt vin, tomater, grädde och oregano. Hittade receptet på ica:s hemsida. Supergott är det!



Vädret har verkligen varit fint i helgen. Framförallt igår när solen sken hos oss och det bara var någon minusgrad ute. Skönt att du hann njuta av den!

2009-02-15 @ 21:45:01
URL: http://modern2a.blogspot.com
Postat av: Åsa

Härliga dagar nu när solen börjar visa sig ..

Snygg duk !

Må så gott :-))

2009-02-16 @ 08:08:43
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Annah

Vilken härlig duk! Det är ju för underbart med systrar man får så fina presenter av!

Kram Annah

2009-02-16 @ 22:03:59
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0