Internet strul

Jag har haft lite problem med internet och varit utan internet i två dagar. Det hela berodde på en felaktig siffra i ett nummer som styr routern. Men nu är det fixat som tur är jag vill ju inte vara utan internet i helgen. En fördel med datastrulet är att man får lite annat gjort när man inte kan gå ut på nätet. Jag har bl a fått upp bokstäverna på väggen mellan köket och vardagsrummet, så här blev det.



I morgon är det halvdag och jag har varit och handlat mat inför morgondagens middagsbjudning redan idag för att slippa morgondagens köer. Jag ska prova en ny maträtt som jag inte har gjort tidigare. Blir den väl mottagen av familjen och gästerna så lägger jag ut receptet. Tyvärr kommer inte dottern hem i helgen för hon har åkt till Stockholm med två kompisar. De bor hemma hos mamman till en av dom andra som bor i Vasastan.  De har åkt dit för att shopa kläder. Jag minns när man var i den ålder så åkte man flyg för en hundring till Stockholm, sista minuten. Så man har själv gjort samma sak. Nu hoppas jag på att det ska bli bra väder när man ska ut och titta på majbrasan. 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Fint det blev med bokstaverna ovanfor dorren!



Tack for tipset. Jag tror jag ar med pa hur du menade med diskbanken. Ska helt klart kolla upp det! Forstar att du ville ha glas i koket och det ar trist nar saker inte riktigt gar att gora som man har tankt sig. Vi maste troligtvis mattbestalla en skiva eftersom det ar hojdskillnader dar flakten sitter jamfort med resten av ytan. Det kan gora det hela betydligt dyrare. Vi far se vart vi hmnar i slutandan. Det lar behova bli en kompromiss mellan onskan och planboken...



Ha en trevlig Valborg!

2009-04-30 @ 23:48:34
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0