Väntar och väntar

I går ringde de från Ikea och talade om att bänkskivorna till köket som vi väntar på kommer först nästa vecka. Fy vad tråkigt det kändes eftersom jag hade trott vi skulle få dom i veckan. Nu blir det ännu en vecka vi får vänta. Men det är inte bara bänkskivorna som ska komma nästa vecka utan även vägg trädet som ska användas som klädhängare i hallen.



Bild från Swedese

Sen väntar jag på julledigheten, tar jag semester i 6 dagar så blir jag ledig från den 20 december till den 11 januari. Men nu börjar Roomservice så det behöver jag inte vänta längre på. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilket snyggt träd. Det kommer att bli ett smycke i er hall. kramiz/lilla systeryster

2008-11-13 @ 04:08:34
Postat av: Erika

Kan bara hålla med lillasyster! Kan du fatta vad hon gör upp kl 4 på morgonen?! ;)



Kramis

2008-11-13 @ 07:17:48
URL: http://mrum.blogg.se/
Postat av: K

Jättesnyggt träd, har sett ett annat snyggt träd som heter Gudrun och finns på Westroth.

Var har ni köpt erat?

2008-11-13 @ 14:38:12
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

Snyggt träd.

2008-11-13 @ 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0