Lite nyheter

Jag vill bara berätta att idag står julgranen med belysning (uppsatt idag men inte påslagen) på plats i stadsparken. Det är alltid roligt att se när de ställer upp granen. Jag har även hittat en ny blomsteraffär idag det är en Interflorabutik som ligger i Arkaden bredvid Hemtex. Skulle bara in och se utbudet och kom ut med en bukett. Jag hoppas den ska stå i två veckor som blommorna jag köpte till Allhelgona. Det blev vinröda blommor, kanske man har påverkats av alla röda saker som dyker upp vid den här tiden.



I morgon måste jag ut och se om jag hittar några ljus i samma färg till helgens middagsdukning efterson dottern kommer hem med två av sina nya klasskompisar och alla ska sova över här. Då är det trevligt att man åtminstone kan duka lite fint mitt i all vår byggröra. Jag är så sugen på att få använda min nya ljusstake från Munka Sweden som jag vann på inredningsbloggen.



Det var allt från mig ikväll. Ha en bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken jättefin bukett du har skaffat.

Tänk vad lite blommor kan göra mycket för humöret.

Skulle inte skada med en man som då och då kom hem med vackra buketter!!

2008-11-14 @ 15:36:59
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0