Långt mellan inläggen

Nu har hela arbetsveckan gått och jag har inte hunnit med att göra något inlägg. Det har varit fullt upp på dagarna och när jag har kommit hem har jag varit så trött att jag inte har orkat med att ta bilder och skriva någon rad. Det har varit informationsträffar om vilka nyheter och förändringar som träder ikraft 2009, julluncher/fika och annat som har sugit musten ur mig. Igår var jag för första gången på våran ombyggda ishockeyhall. Jag var bjuden på en kvinnlig hockeyafton med middag före ( plankstek som var supergod) kvällens hockeymatch. Vi fick sitta och se matchen uppe i en egen loge. Det är bra stämmning bland suporterna med trummor och hejarramsor,  kvällens matchvinnare var Skellefteå AIK.  

Här hemma har vi fått upp gardiner i vardagsrummet. Det är konstigt vad det kändes som om rummet krymte men samtidigt blir det så mycket mysigare med textilier.



Idag har jag gjort en till blommgrupp till en viss födelsedagsbarn som fyller jämna år idag. Vi har redan varit förbi och önskat en trevlig födelsedag. Så här blev resultatet.



Tapeterna som syns i bakgrunden är de som sitter i hallen som nu är färdigtapetserat. Vi får se hur mycket och vad vi kommer att göra i helgen det beror på väder och ork. Vi får planera lite ikväll vad vi ska hitta på att göra i helgen.  Ha en bra fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: stora systeryster

fin plantering. Det blir spännande att se gardinerna i rummet i verkligheten. Hoppas du är redo för gäster på den stora dagen till veckan. Hadde tänkt komma ner en sväng då.

2008-12-12 @ 19:03:28
Postat av: Anonym

Trevlig helg , du med !! :-))

2008-12-12 @ 22:49:40
Postat av: K

Vilka fina gardiner du sytt!

Planteringen var också fin.

ha en bra dag!

2008-12-13 @ 10:14:17
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Annelie

jag har en sak till dig hos mig:)

2008-12-13 @ 15:28:15
URL: http://anniebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0