Köket

Jag har varit lite dålig på att uppdatera med vad vi håller på med att göra i huset. Det är köket som vi håller på att få i ordning. Igår bar vi in kökssoffan från garaget eftersom det är tapetserat klart där den ska stå. Så här ser det ut med soffan och tavellister jag är lite osäker om jag ska sätta upp orden på väggen bredvid så jag väntar till maken kommer hem innan jag börjar klistra upp dom. 

 

Sen har vi lite funderingar hur vi ska göra hyllan bakanför hörnspisen. Vi hade tänkt en fyrkantig hylla men maken börjar tycka vi ska ha den lite kupad upp till. Så vi får fundera lite till ni får se senare hur det blev när det är klart. Nu börjar det bli dax för sängen jag känner mig lite mör i kroppen efter lördagens snöskottning så det ska bli skönt att vila kroppen i några timmar. Så sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fina bokstäver , jag tycker att de passar bra på tavellisten !

Ha en bra vecka

( Nu hoppas vi att det har snöat klart för ett bra tag framöver ! )

2008-12-16 @ 06:14:08
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Sandra

vad fint det blev,trodde att bokstäverna skulle vara i hallen men dom passar jättebra där i köket. pusshej

2008-12-16 @ 17:21:21
Postat av: karina

Jättefint det blir! När jag såg bokstäverna först som hastigast såg jag lite fel. Jag trodde P:et var ett R...hihi, då blev det lite tokigt. Ha en go vecka!

2008-12-16 @ 19:50:07
URL: http://karrekarras.blogspot.com
Postat av: K

Fina bokstäver!

Själv beställde jag ur Panduro och tänkte måla dem och ha i köket. Ordet mat, men det var bara a och t som kom.... TA kan ju lätt misstolkas;))

Ha de gott!

2008-12-16 @ 20:05:49
URL: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0