Töväder

Idag har det inte hänt så mycket hemma vid för min del (maken har jobbat hela dagen hemma ). Jobb, firsören till lunch och bubbel och mingel direkt efter jobbet kl,17.00 så man får lite dåligt samvete när man inte är hemma och hjälper till. Nu kommmer äntligen solen och smälter snön nu får vi hoppas på  att det inte kommer mera snö. När det regnar eller är blött ute tar jag fram min stövlar. Blir alltid glad när jag tar på mig dom köpte dom förra året det var kärlek vid första ögonkastet. Helt perfekta stövlar att gå omkring i trädgården med. Dottern är vill inte låna skorna (enda paret jag får ha ifred). Jag tycker det ser ut att var samma mönster som dom använde till sänggavlel i Nytt läge för någon vecka sen. Döskallen med rosenkransen liknar den som finns på You Tube, Achmed the dead terrorist om ni har sett den. image18
Foto privat

Kommentarer
Postat av: Frida

Visst är det samma mönster som i inredningsprogrammet! Häftigt!

2008-04-19 @ 11:59:40
URL: http://www.husmusen.blogg.se
Postat av: pia

Annelie...har du startat en blogg nu, VAD kul!!! å inte säger du nåt...jag kommer att kika in här ofta:, säkert varje dag!!!
Kul att ni har mina bullar på innebandymatcherna, och visst är de nästan lika goda utan saffran?!Ett kanonrecept! men det är nog lika mycket hon som står för degen som gör att det blir gott;)Hur gick matchen? Åh jag längtar såå efter innebandyn, men har ingen tid, spelar m jobbet ibland:)
Ha en bra helg!

kram

2008-04-19 @ 15:04:11
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Anneli

Svar till Pia:
Dom vann hela kuppen. Finalen spelades mot Elitlaget och dom vann med 3-1. Det var glada spelare och dottern blev matchens lirare det var roligt

2008-04-19 @ 20:21:07
Postat av: karina

haha vilka läckra stövlar!!!

2008-04-19 @ 20:38:20
URL: http://byggoinred.blogg.se
Postat av: Gummi-Tarzan

En matchande gummidräkt till de här så är helgen räddad!

2008-04-21 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0