Bilder från min arbetsplats

För tillfället är jag less på att visa hur rivningen går. Så därför kommer lite bilder på hur jag har det på eftermiddagarna när jag jobbar. Mitt kontorsrum har jag visat tidigare så här kommer det bilder på köket och sällskapsrum där vi sitter och fikar och pratar med varandra och andra. På förmiddagarna befinner jag mig på ett annan ställe. Verkar det förvirrande låt mig förklara, jag jobbar halvtid på två olika företag vid lunch byter jag arbetsplats och arbetskamrater. 

Först ut bilr köket på övervåningen.

image27
Foto privat

Barstolarna och borden i köket.

image28
Foto privat

Soffgruppen

image29
Foto Privat

Sittgrupp

image30
Foto privat

Öppen spis

image31
Foto privat

Kolla in listerna och taken och golven jag tycker det är snyggt. Möblerna är ifrån IKEA.
Det var allt för ikväll får visa mer biler en annan dag.

Kommentarer
Postat av: karina

åh, en sån där ikea fotölj står högt upp på min önskelista....Fint ni har det på jobbet!

2008-04-25 @ 20:07:13
URL: http://byggoinred.blogg.se
Postat av: Sofie

Vilken mysig arbetsplats du verkar ha! Smakfullt och snyggt inrett :) Kram, Sofie

2008-04-30 @ 21:51:02
URL: http://syssla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0