Nu har grodorna kommit

I helgen dök dom upp jag räknade till 15st på fredagskvällen. Här sitter en och solar sig bland mina tulpaner som har blivit ca 10 cm.
 
Så här ser mina tulpaner ut när dom blommar.
 
 
När tulpanerna har blommat över tar den rosa vallmon över.
 
 
Det är ett plommonträd som står längst bak.
Det har varit en riktig trädgårds helg. Vi har krattat och rensat i blomrabatterna, fyllt på med ny jord och kogödsel. Planterat i blomkrukor och grillat men även legat i solstolarna när solen har varit framme.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia Kihlström

Hej! Jag såg på google att ni hade en skoglund och olson kamin. Men som ej kunde användas. Skulle ni kunna tänka er att sälja locket? Kontakta gärna mig [email protected]

2016-01-16 @ 19:48:08
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0