Resa

Jag har varit till Malaysia på en mycket intressant resa. Det har varit fullt upp mycket att ta in att jag har tydligen rensat min hårdisk i huvudet för jag har redan fått två kort spärrade p g a att jag har glömt koden.  I Malaysia var det varmt och fuktigt över 30 grader. Vi fick bara uppleva ett häftigt regn med åska annars var varmt även på kvällen. Vi har besökt många intressanta ställen så som moskeer och templer och andra bygnader. Även en ny  stad som ligger utanför Kuala Lumpur. Här är den kändaste byggnaden i Kuala Lumpur som heter Petronas Towers.

 

På baksidan ligger det en vacker park. Det är så grönt i staden med många träd och buskar. Här kommer lite bilder från parken.

















Det var så mycket att se men det får räcka med bilder i detta inlägg. Det kommer mer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken läcker bild på husen i kvällens sken.

2011-10-26 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0