Små snuvig

De senaste dagarna har jag inte varit på topp på grund av en snuva. Det är ingen feber eller så men lagomt snuvig så att jag tappar orken och blir liggande i soffan efter middagen. Men nu börjar det lätta så till helgen är man kanske igång igen som vanligt. 

Jag tog lite kort i helgen på rabatten bredvid uterummet som vi har flyttat lite på för att den var lite ivägen. Stenen som ligger i rabatten är från torpargrunden på det gamla huset som vi har sparat som minne. Vi fyllde på med jord och ändrade lite i planteringen under helgen. Men den är inte klar utan vi kommer att fortsätta att förlänga den så att den går längst hela gaveln på uterummet. Så här ser det ut nu.





Imorgon väntar en fullspäckad dag med olika trevligheter så jag återkommer och berättar om det senare. Ha nu en fortsatt bra kväll nu väntar soffan och superstarstävlingen som jag har följt under veckan.


Kommentarer
Postat av: stora syster yster

Det ser fint ut, verkar vara mest olika buskar om jag ser rätt.

2009-09-25 @ 01:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0