Kuddar och gardiner

Dagens inlägg får bli utan bilder för att batterierna i kameran är urladdade. Jag håller på med att sy nya plommonlila gardiner i vardagsrummet. Så jag har varit på jakt efter lite nya kuddar och annat till vardagsrummet som ska passa till gardinerna. Kuddarna som jag såg på Hemtex är inhandlade och även två till från Åhlens som nu har 20% på kuddar och gardiner. När jag var på Åhlens så hittade jag en så fin färdigsydd gardin som skulle passa så bra i färgen med kuddarna och gardintyget jag håller på med så det blev lite ändring. Nu får det bli blommigt i mitten fönstret och enfärgade i de andra fönsterna. Visst är det så, att som kvinna har man rätt att ändra sig? Har en hel del kvar att sy eftersom vi har hållit på med veden de senaste dagarna så jag hoppas på den kommande helgen att gardinerna ska hinnas med. Det känns som om hösten har kommit med stormsteg de senaste dagarna så det skulle vara roligt att få in lite mer färg i huset. Jag får återkomma med vårat höstvardagsrum när jag har satt upp gardinerna och piffat till det med de nya kuddarna. Har nu en fortsatt bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0