Ny lampa

Igår morse läste jag tidningen och fick se att JT:s elservice hade 30% rabatt på allt i butiken. Jag som älskar lampor visste direkt att dit måste jag på lunchen. Dom har så många snygga lampor och jag skulle kunna tänka mig flera stycken om det inte kostade så mycket. Bland de första jag såg var min önske vägglampa Mars som jag nu mera är ägare till. Så här ser den ut.



Denär 80 cm i diameter så den tar upp en hel del av väggen. Genast när jag kom hem så skruvade jag upp den i vårat sovrum. Först på makens sida av sängen men såg att där blev den inte riktigt bra så jag bytte plats till min sida istället. Jag har ingen bild från resultatet eftersom jag ännu inte har hunnit sätta upp tidningskuberna som jag var tvungen att ta ner. Jag ska fixa till det hela och ta bild senare. Men jag kan säga att jag är supernöjd med lampan.
Nu väntar en fullspäckad lördag vad vi ska göra återkommer jag om en annan dag så ha en fortsatt bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är snygg, riktigt snygg, kommer ju inte till sin rätt så där på bild förstås. Så du får visa när den sitter uppe på väggen. Jag gick en vända till JT:s även idag, skulle se om röret var kvar. Snart stänger de, kanske går jag dit och köper det =) Lampor är bara så underbara!

2009-10-24 @ 12:37:26
Postat av: Ann-Therese

Glömde skriva att det var jag som skrev inlägget =)

2009-10-24 @ 12:39:19
URL: http://falkan40.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0