Fläkten

Nu sitter fläkten på plats i uterummet. Vi sitter fortfarande där ute och äter på helgerna. Det är bara att öppna dörren dit ut och sätta igång en massa ljus så blir det varmt och skönt. Jag visar två bilder den ena är från igår kväll när det är mörk ute och den andra är tagen nu på morgonen. Så här är vår nya fläkt.





Den här helgen är en riktig födelsedagshelg. Min mamma fylde år igår och en kompis fyller 50 år idag så vi ska dit i afton. Även min svåger fyller år idag och deras yngsta son i morgon, dom ska vi fira senare.
Annars håller vi på som vanligt. Jag ska montera fast garderobsinredningen i barnens klädkammare. Maken har påbörjat det sista rummet våran toalett. Det gäller att få så mycket klart som möjligt innan den nya soffan kommer för sen är risken att vi blir liggande i soffan för den var så skön. Ha nu en fortsatt bra helg. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

så fint det blev med fläkten :)

2009-10-17 @ 17:20:47
Postat av: pysseliten

hitta ett par söta blommor hos dig har du sågat dom själv ? Dom var kanon finA

2009-10-17 @ 20:13:13
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Linn

Supersnygg fläkt!

2009-10-18 @ 14:08:45
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Anonym

frän fläkt

2009-10-18 @ 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0