En dag i taget

Jag börjar känna mig bättre. Några dagar har gått sen förkylningen gav sig tillkänna och när man ser hur maken mår så är jag ganska frisk. Igår kväll när jag la mig så låg han och svettades så han var blöt. Vaknade på natten av att sängen skakade för att maken frös så att han hackade tänder, stackaren. I morgon är det första advent och jag har inte haft någon ork att börja med julstöket så får det bli en sak för varje dag. Det första jag ska börja med är att byta gardiner i vardagsrummet från de plommonlila.



till dom vita som blir en bättre färg till julsakerna.



Jag räknar med att få hålla på hela dagen med det eftersom jag måste vila lite då och då. Jag återkommer i morgon med resultatet. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0