Vårmässan

Fredagen bjöd på sol och men blåst. Jag och maken gick på stadens vårmässa. Lite besviken var jag för jag tyckte att den har krympt inte lika många utställare som förr. Det fanns inte heller några växter eller trädgårdsmöbler vilket jag hade önskat. Det blev bara köpt mat så som ost, röror av olika slag och charkprodukter. Väl hemma blev det att tända grillen jag försökte kratta lite medan maken satt vid grillen men det var bara att lägga av för det bara blåste runt. Det här är vad som blev grillat.





Vaknade tidigt och tänkte få lite gjort i trädgården men vädrets makter var emot oss. Så den här dagen har vi gjort lite annat istället.

Ha en bra kväll själv har jag tänt massor med ljus för att få lite mysigt i det gråa vädret.


Kommentarer
Postat av: stora syster yster

oj vad gott det ser ut, ingen grillning för oss i helgen. Jobbar hela helgen. Har däremot gjort en pastasallad som jag fått recept på som är jätte god, kan tänka mig att det är något för er.

2009-05-10 @ 15:34:17
Postat av: Cornelia

Vi har oxå grillat i helgen! Å va gott det ser ut med grillad majs, det e min favo grillgrej :-)

2009-05-10 @ 20:41:39
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0