Klädbeställning

Det här är tredje dagen det har varit dåligt väder så som blåst eller regn på afton/kvällen. Så det har inte blivit så mycket gjort på huset eller trädgården dessa dagar. Igår blev det klädbeställning istället. Jag fick reakatalogen från Ellos så jag tänkte jag tar mig en titt på nätet. Jag hittade en del saker, det skulle ha blivit lite till om rätt storlek hade funnits på annat som jag hade kunnat tänka mig. Så det här är vad jag beställde.

                             

Kläder från Ellos.

Nu hoppas jag att allt ska passa. Jag har även fått nya byxor av min man idag. Han var på Jula och köpte piratbyxor till både honom och mig. Så här ser dom ut.


Bild från Jula

Dessa byxor har jag tänkt använda i trädgården. Många fickor med plats för sekatören, liten kratta/ogräsrensare, mobilen, handskar och annat smått och gott.  Byxorna har förstärkningar på knäna med plats för knäskydd. Jag tror att dom kommer att bli en höjdare att ha på sig vid trädgårdsbestyr på våren, hösten och kyligare sommardagar. Imorgon hoppas jag på bättre väder så att jag kan få måla en eller annan bräda efter middagen. Så håll tummarna för sol och lätt bris. Det ska visst bli toppen väder till helgen men det kan gärna få börja komma redan på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Linn

Snygga kläder! Allt kul att betsälla kläder och få gå och längta efter postavin :)

Jag tror (efter jag just sett vädret) att du får ställa in din Hej-loppis-resa, det kommer bli renarama högsommar värmen!! OM dom inte hinner ändra sig vs...

Hade!

2009-05-27 @ 22:55:41
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hi, hi! Jag har precis suttit o lagt favoriter från Ellos i min önskelista, ska gå igenom den i morron o lägga en beställning :-)



Sånna där piratarbetsbyxor har jag oxå tänkt köpa till mig o mannen. jag har ett par långa med knäskydd som jag har använt flitigt, men de blir lite varma o ha på sommaren.

2009-05-27 @ 23:18:19
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: stora syster yster

Hej jag köpte ett par liknade på granngården i fjol och jag älskar dom, man har allting med sig och det är fort att ta på sig och gå ut när man har en liten stund till övers, sen har den en enkom ficka för telefonen.

2009-05-28 @ 12:47:03
Postat av: Sandra

Verkar vara något jag kan låna också kanske:)

2009-05-28 @ 17:53:48
Postat av: Åsa

Härligt med nya kläder !!

Piratbyxorna verkar både snygga & praktiska .

Må så gott :-))

2009-05-28 @ 21:21:42
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: Nilla

Om du är som mej kommer du att älska dessa byxor. Tyvärr är det så många fickor så jag brukar ha svårt att hitta det jag söker. (Typ nycklarna)

Sandra behöver nog inte låna mammas då hon kanske kommer att gå i liknande på jobbet hela dagarna ;)

2009-05-29 @ 08:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0