Nu är det klart...

...vilka glasögon jag har valt. De segrande alternativen är nummer 1 och 3. Ni kanske undrar varför två stycken alternativ har blivit valt, men det beror på att Optikern har ett erbjudande där du kan välja två bågar till priset av ett (det dyrare om det är olika prisklasser). Sen tillkommer repskydd och annat som kostnad till extra bågarna. Så det är förklaringen varför jag har valt två alternativ.

Annars har Min dag har sett ut som följande:
-Jobbat förmiddagen eftersom fredag är halvdag (jobbar 90%).
- besök Degermyran soptipp och lämnat in den trasiga micron. Det är inte säkert att vi kommer att ersätta den gamla eftersom vi inte har ett så stort behov av micro.
- sen bar det av till handelsområdet Solbacken där jag besökte olika affärer för att köpa tvål och schampo (Ö&B) sådant som maken glömt vid veckohandlingen ( ICA Maxi) och lite nya blommor till helgen ( Blomsterlandet) så här blev resultatet.



-sen bar det av till optikerna för synundersökning
-och ett och annat stopp till innan jag var hemma.
-och hemma tog städningen min tid före middagen.
Men det viktigaste för dagen är att min Moster fyller år och att min son har namnsdag.

Kommentarer
Postat av: K

Vad fint du gjort på bordet. Grattis på namnsdagen!sonen) Ja nu blir det buss jag åker så det finns säkert plats, värre var det med pengarna, för min del;))

2009-03-20 @ 20:00:23
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Malin

När vi flyttade stannade den gamla micron kvar eftersom vi hade satt in en inbyggnadsmicro. I den nya lägenheten fanns ingen sådan och nu ett år senare har vi fortfarande ingen micro. Det fungerar alldeles utmärkt. Det enda som jag kan sakna är att göra havregrynsgröt i micron till frukost.



kram

2009-03-22 @ 21:31:07
URL: http://modern2a.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0