Cult

Jag måste bara visa vad jag köpte på Duka i veckan. Det är en sak som jag har önskat mig länge och har efterfrågat den på den förra affären i stan som sålde Cult saker. Det är det svarta mönstrade ägget med hönan.



Nu är den min och jag lovar att jag inte ska köpa några mer hönor eller tuppar inför påsk utan det får räcka. Påsken är ju så kort men den brukar vara efterlängtad paus efter alla blå veckor.
 
Idag har jag  sytt gardiner, spacklat och varit uppe på garagevindan och sökt gardinkrokar. Hittade inga krokar men mycket annat som jag har tagit in i huset. Ska be gubben leta för han trodde han viste var dom kunde vara. Men nu ska jag ut en sväng och skotta av taket på husvagnen för snön är tung som bly. Ikväll blir det att se melodifestivalen och jag håller tummarna på EMD för den låten blir man så glad av. 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja tänk snart är det påsk ...

tiden bara rinner iväg.

Snygg höna !

Ha en trevlig helg :-))

2009-03-14 @ 15:55:56
URL: http://fyrarumochenalkov.blogg.se/
Postat av: K

Tack för tipset, men det är inte den heller:(

Vilken fin höna, Cult är ju underbart.

Ha de gott!

2009-03-14 @ 17:34:11
Postat av: Cornelia

Sv: Min gula lampa i köket har jag köpt på Tradera, så det kan nog bli svårt o hitta en lika dan.



Jag höll oxå på EMD!

2009-03-14 @ 22:38:13
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med solen som har kommit, men nu ser jag snart inte något från sov och hallrums fönstren pga allt takras. Fin höna jag har inte köpt mig något nytt, men jag har ganska mycke eftersom man fyller år nära påsken i bland, så det är roligt att få ta fram alla par av tuppar och hönor som jag har.

2009-03-16 @ 17:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0